Glavni trg 15
5271 Vipava
Občina Vipava, Glavni trg 15, Vipava, na podlagi 51. člena (Uradni list RS, št. 11/2018 in 79/18 - ZSPDSLS-1) in 16. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018) objavlja
JAVNO ZBIRANJE PONUDB
1. NAZIV IN SEDEŽ NAJEMODAJALCA IN ORGANIZATORJA JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
OBČINA VIPAVA, Glavni trg 15, 5271 Vipava, MŠ: 5879922000, DŠ: SI56416245
2. PREDMET JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB IN IZHODIŠČNA CENA
Predmet javnega zbiranja ponudb za oddajo nepremičnine v najem je:
- nepremičnina parc. št. 2497/3 k.o. 2401 Vipava, površine 539 m2, ki v naravi predstavlja dvorišče, komunikacijske površine in poslovne prostore na naslovu Glavni trg 1, Vipava,
Poslovni prostori se nahajajo v dveh objektih, in v naravi predstavljajo:
- stavbo št. 343 k.o. Vipava, v treh etažah (P+2),
- stavbo št. 364 k.o. Vipava, v dveh etažah (P+1),
skupna neto tlorisna površina obeh objektov znaša 904,79 m2
Poslovni prostori v prvem nadstropju stavbe št. 364 so v času objave javnega razpisa še oddani v najem tretjim osebam. V zvezi s tem lastnik izjavlja, da bodo prostori sproščeni in izpraznjeni najpozneje do 15.4.2024 ter nato predani izbranemu ponudniku v uporabo in najem prosti vseh oseb in stvari.
Nepremičnina, ki se daje v najem na podlagi tega razpisa je namenjena izključno za izvajanje poslovne dejavnosti.
Za izvedbo vseh gradbeno-obrtniških in instalacijskih del poslovnih prostorov v stavbi št. 343 bo poskrbel lastnik Občina Vipava. Poslovni prostori se oddajajo v najem brez opreme. Vso potrebno opremo za izvajanje dejavnosti bo moral zagotoviti izbrani ponudnik na lastne stroške.
Poslovni prostori bodo predvidoma vseljivi z mesecem oktobrom 2024. Občina Vipava si izrecno pridržuje pravico do podaljšanja roka za predajo objekta v najem, v kolikor bi se investicija zaradi nepredvidenih okoliščin podaljšala in ne bi bila zaključena v predvidenem roku.
Ogled nepremičnine je možen po predhodnem dogovoru.
Občina si pridržuje pravico v odprtem roku razpisa spremeniti, popraviti oziroma dopolniti pogoje razpisa.
Lastnosti nepremičnine:
- nepremičnina, ki je predmet oddaje v najem, je po namenski rabi stavbno zemljišče;
- nepremičnina je v lasti Občine Vipava;
- izhodiščna najemnine za nepremičnino je bila določena na podlagi cenitve, ki jo je pripravil pooblaščeni cenilec;
- zainteresirani ponudnik je dodatno dolžan sam preveriti vse podatke in lastnosti glede nepremičnine, ki je predmet najema; najemodajalec za morebitne pomanjkljivosti glede kvalitete in obsega nepremičnine, ki je predmet najema ter morebitnih neusklajenosti med podatki v javnih evidencah in dejanskim stanjem nepremičnine v naravi ne odgovarja;
- zainteresirani ponudnik je sam odgovoren, da pred odločitvijo za sodelovanje na razpisu preveri, ali je nepremičnina take kakovosti in značilnosti, da bo lahko služila namenu, za katerega jo namerava pridobiti v najem;
- formalno-pravno stanje nepremičnine izhaja iz priloženega zemljiškoknjižnega izpiska;
- lastniku morebitna nevknjižena bremena in omejitve niso poznani;
Ogled nepremičnine na kraju samem se bo z zainteresiranimi ponudniki opravil v kolikor bo za to izkazan interes.
Zainteresirani ponudniki morajo obvezno predhodno najaviti oziroma prijaviti udeležbo za ogled nepremičnine najpozneje do 8.4.2024 na elektronski naslov: martin.cibej@vipava.si. Ogled se bo nato predvidoma opravil v istem tednu, tj. med 8.4.2024 in 12.4.2024 v dopoldanskem času.
3. SPLOŠNI POGOJI ODDAJE NEPREMIČNINE V NAJEM:
Nepremična se oddaja v najem:
- za nedoločen čas z odpovednim rokom 6 mesecev;
- po načelu »videno – vzeto v najem«
Na razpis se lahko prijavijo pravne osebe in samostojni podjetniki, ki:
- imajo poravnane vse zapadle davke in druge obvezne dajatve;
- niso v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
- niso v postopku prenehanja samostojne dejavnosti (velja za samostojne podjetnike);
Prijava na razpis mora vsebovati dokazila o zgoraj navedenih zahtevah;
Najemna pogodba za nepremičnino bo sklenjena v obliki zasebne listine – najemne pogodbe v kateri bodo določene vse medsebojne pravice in obveznosti strank pogodbe. Najemodajalec si v najemni pogodbi pridržuje pravico določiti tudi druge obveznosti, ki se nanašajo na najemno razmerje, ki v predmetnem razpisu niso eksplicitno navedene, odvisno od dejavnosti, ki se bo v poslovnih prostorih izvajala.
Izbrani ponudnik bo moral skleniti najemno pogodbo v roku 5 dni po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika. Če najugodnejši ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, se najugodnejšemu ponudniku iz utemeljenih razlogov lahko podaljša rok za sklenitev pogodbe. Če se roka ponudniku ne podaljša oziroma če najugodnejši ponudnik tudi v podaljšanem roku ne podpiše pogodbe, se šteje, da je od najema odstopil. V tem primeru ima lastnik pravico zadržati vplačano varščino in pogodbo skleniti z drugim najugodnejšim ponudnikom oziroma razpis razveljaviti;
Najemnina, ki bo določena v najemni pogodbi se letno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin v RS. Najemnik po trenutno veljavni zakonodaji ne plačuje zneska DDV za najem poslovnih prostorov;
Najemnik bo poleg najemnine dolžan plačevati tudi obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, glede katerih se bosta stranki dogovorili z najemno pogodbo;
Ponudnik mora v svoji vlogi izkazati svojo namero z nepremičnino, ki se daje v najem ter predstaviti svojo poslovno dejavnost, ki jo namerava v poslovnih prostorih izvajati.
Izbranemu ponudniku bo nepremičnina, ki je predmet najema, izročena v posest in uporabo, ko bo pripravljena na predajo, tj. po izvedbi in zaključku vseh gradbeno-obrtniških in instalacijskih del, ki jih zagotovi Občina Vipava ter pridobitvi uporabnega dovoljenja za objekt.
Izbrani ponudnik mora skrbeti za red in čistočo v neposredni okolici nepremičnine, ki je predmet najema.
4. POSEBNI POGOJI ODDAJE V NAJEM
Najnižja ponudbena izhodiščna cena - najemnina za nepremičnino s pripadajočima stavbama iz 2. točke tega razpisa znaša 7.600,24 € oziroma 8,40 €/m2 za neto tlorisno površino 904,79 m2;
Najemnina je bila določena na podlagi cenitvenega poročila, ki ga je za Občino Vipava izdelal pooblaščeni ocenjevalec vrednosti nepremičnin Srednik Rajko, univ. dipl. inž. gr..
Ponudnik mora ponuditi mesečno najemnino za nepremičnino, najmanj v višini ponudbene izhodiščne cene.
Zainteresirani ponudniki lahko ponudijo plačilo najemnine v naprej. Prednost ima ponudnik, ki bo ponudil daljše obdobje akontacije najemnine.
Nepremičnina in poslovni prostori se oddajajo v najem izključno za namene izvajanja svoje poslovne dejavnosti, pri čemer bodo imeli prednost ponudniki, ki bodo imeli v prostorih najete nepremičnine nastanjenih več zaposlenih.
Izbrani ponudnik mora na naslov objekta, ki se oddaja v najem preseliti sedež svoje družbe.
Izbrani ponudnik ne bo imel pravice oddati poslovnega prostora v podnajem.
Nepremičnina, ki je predmet tega razpisa se lahko proda pod pogojem, da s prodajo soglaša Občinski svet Občine Vipava. Kupnina se določi na podlagi ocene vrednosti, ki jo bo neposredno pred nameravano prodajo za lastnika izdelal pooblaščeni ocenjevalec vrednosti nepremičnin.
Poslovni prostori se oddajajo v najem brez opreme. Izbrani ponudnik bo moral sam poskrbeti in zagotoviti vso opremo poslovnih prostorov, ki jo potrebuje za nemoteno poslovanje in izvajanje svoje poslovne dejavnosti;
Izbrani ponudnik ne bo upravičen do povrnitve kakršnihkoli vlaganj v nepremičnino, ki je predmet najema, niti na njej ne pridobi nikakršnih pravic na podlagi vlaganj;
Izbrani ponudnik bo imel ob prenehanju najemnega razmerja pravico odstraniti vse premičnine in opremo, ki jih je sam, na lastne stroške zagotovil in uporabljal na najeti nepremičnini zaradi izvajanja svoje dejavnosti;
Izbrani ponudnik ne sme brez soglasja najemodajalca izvajati nikakršnih sprememb oziroma posegov na nepremičnini oziroma v poslovnih prostorih, ki bi presegale normalno uporabo in vzdrževanje objekta;
Kriteriji za izbiro najugodnejšega ponudnika:
- mesečna najemnina
- obdobje akontacije najemnine
- število nastanjenih zaposlenih v prostorih nepremičnine, ki so predmet najema
- izvajanje poslovne dejavnosti
- selitev sedeža družbe na naslov nepremičnine, ki se oddaja v najem
Kriteriji iz prejšnjega odstavka se ovrednotijo in točkujejo na sledeči način:
1. Višina mesečne najemnine:
- od 8,40 € do 9,00 € 30 točk
- od 9.01 € do 10,00 € 35 točk
- od 10,01 € do 11,00 € 40 točk
- od 11,01 € do 12,17 € 50 točk
Višina ponujene najemnine mora biti opredeljena s ceno na m2 (€/m2) in z višino najemnine za celotno površino 904,40 m2.
2. Obdobje akontacije najemnine:
- brez akontacije najemnine 0 točk
- do 12 mesecev 10 točk
- do 36 mesecev 20 točk
- do 48 mesecev 30 točk
- nad 48 mesecev 50 točk
3. Število zaposlenih:
- do 30 0 točk
- od 30 do 60 20 točk
- nad 60 50 točk
Vsi kriteriji za izbor najugodnejšega ponudnika morajo biti izpolnjeni kumulativno, pri čemer kriterija glede izvajanja poslovne dejavnosti v prostorih, ki so predmet najema in selitev sedeža, ponudnik izkazuje s predložitvijo obrazložene izjave, v kateri ponudnik tudi predstavi in opiše svojo poslovno dejavnost.
Izbran bo ponudnik, ki bo dosegel najvišje število točk in bo izpolnjeval vse navedene kriterije.
S kandidati, ki se uvrstijo v ožji izbor (največ trije kandidati), se lahko opravijo dodatna pogajanja.
5. NAČIN IN ROK PLAČEVANJA NAJEMNINE
Najemnino, ki jo bo dolžan izbrani ponudnik plačevati na podlagi sklenjene najemne pogodbe, bo slednji plačeval na transakcijski račun Občine Vipava št.: SI56 0133 6010 0014 675, s sklicem na št. SI00 720099-70000, in sicer do vsakega 15. dne v mesecu za tekoči mesec.
V najemni pogodbi bo kot najemnina za poslovne prostore določena tista najemnina, ki jo je v svoji vlogi ponudil izbrani ponudnik (fiksna najemnina) oziroma bo dosežena na podlagi dodatnih pogajanj, če bodo le-ta izvedena.
6. POGOJI ZA ODDAJO PONUDBE IN VSEBINA PONUDBE
Dokazilo o strokovni usposobljenosti za opravljanje dejavnosti;
Predstavitev vsebine in opis programa, ki bi potekal v poslovnem prostoru;
Plačilo varščine za resnost ponudbe do roka, ki velja za oddajo ponudbe, z nakazilom zneska na transakcijski račun Občine Vipava št. SI56 0133 6010 0014 675, s sklicem na št. SI00 720099-70000, v višini ene neto izhodiščne najemnine, tj. v višini 7.600,24 €;
Izbranemu ponudniku se bo varščina za resnost ponudbe vštela v varščino za najem nepremičnine, skladno z najemno pogodbo. Neizbranim ponudnikom bo varščina brez obresti vrnjena v roku 10 dni po končanem izboru najugodnejšega ponudnika;
Če izbrani ponudnik ne sklene najemne pogodbe z lastnikom ali če izbrani ponudnik ne izpolni vseh pogojev, ki se zahtevajo v tem razpisu za oddajo poslovnih prostorov v najem, se pogodba razdre, lastnik pa obdrži varščino;
Zavezujoča ponudba mora vsebovati:
- podatke o ponudniku (ime, priimek oziroma firmo, naslov oz. sedež, EMŠO oz. matično številko, davčno številko, številko transakcijskega računa, naziv in naslov banke za vračilo varščine);
- navedbo nepremičnine, na katere se ponudba nanaša;
- Izjava o ponujeni višini mesečne najemnine, ki ne sme biti nižja od ponudbene cene najemnine;
- overjen izpis iz poslovnega registra (samostojni podjetniki posamezniki) ali overjen izpis iz sodnega registra (pravne osebe), ki ne smeta biti starejša od 3 mesecev;
- potrdilo o plačani varščini;
- izjavo ponudnika, da je seznanjen in da se strinja s pogoji in navedbami javnega zbiranja ponudb;
- Izjavo o vezanosti na dano ponudbo 240 dni, ki začne teči od dneva poteka roka za oddajo ponudbe;
7. POSTOPEK IZBIRE NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA
Komisija bo javno odpirala prispele ponudbe dne 16.4.2024 ob 11.00 uri na sedežu organizatorja javnega zbiranja ponudb Občini Vipava, v sejni sobi.
V primeru, da se na dan odpiranja zaradi nepredvidenega razloga komisija ne more sestati, se določi nov datum odpiranja ponudb, ki bo objavljen na spletni strani Občine Vipava, in sicer pod objavo predmetnega javnega zbiranja ponudb.
Predstavniki ponudnikov so lahko prisotni pri formalnem odpiranju ponudb. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom ponudnika.
Komisija bo evidentirala pravočasno prispele ponudbe po vrstnem redu datuma oddaje pošiljke, ki bo razvidna iz žiga pošte na pošiljki oz. žiga vložišča glavne pisarne Občine Vipava.
Komisija bo na podlagi evidentiranih ponudb najprej preverila ali prispele ponudbe ustrezajo vsem pogojem tega javnega razpisa in evidentirala uspešne in neuspešne ponudbe.
Vsebinski pregled ponudb ni javen in bo izveden po formalnem odpiranju ponudb. Zainteresirani ponudniki bodo lahko naknadno vpogledali v postopek izbire najboljšega ponudnika.
Ponudniki bodo o izboru najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni v roku 2 dni od odpiranja prispelih ponudb oziroma v roku 2 dni po opravljenih pogajanjih.
Lastnik lahko začeti postopek oddaje v najem brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti kadarkoli ustavi in razpis razveljavi, vendar najkasneje do pisne sklenitve pravnega posla. Ustavitve postopka mu ni potrebno obrazložiti. V primeru ustavitve predmetnega razpisnega postopka najema je lastnik ponudniku v roku 15 dni dolžan vrniti vplačano varščino brez obresti.
8. NAČIN ODDAJE PONUDBE IN ROK ZA ODDAJO PONUDBE:
Ponudniki morajo oddati ponudbo z vsemi dokazili v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj – Ponudba za najem poslovnih prostorov Glavni trg 1«, na naslov: Občina Vipava, Glavni trg 15, Vipava.
Na zadnji strani ovojnice mora biti obvezno naveden naziv in naslov ponudnika.
Rok za oddajo popolne ponudbe z vsemi prilogami je najkasneje do 16.4.2024 do 10.00 ure. Šteje se, da je ponudba pravočasna, če prispe na vložišče Občine Vipava do navedenega roka.
Ponudbe bodo komisijsko odprte po preteku razpisnega roka. Ponudbe prispele po razpisnem roku iz prejšnjega odstavka, nedopustne ponudbe in ponudbe, ki bodo vsebovale ponudbeno ceno, ki bo nižja od izklicne cene, bodo izločene in jih komisija ne bo obravnavala.
Ponudba in vsi dokumenti v zvezi s ponudbo morajo biti v slovenskem jeziku.
9. ROK VELJAVNOSTI PONUDBE
- Rok vezanosti na dano ponudbo je 240 dni od dneva poteka roka za oddajo ponudbe;
10. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Razpisna dokumentacija javnega zbiranja ponudb obsega naslednje:
- Besedilo javne objave javnega zbiranja ponudb;
- Priloga št. 1 (Izjava in podatki o ponudniku);
- Priloga št. 2 (Ponudba za najem nepremičnine);
- Priloga št. 3 (Prijavni obrazec - Vloga)
- Priloga št. 4 (ZK izpisek, grafični prikaz nepremičnine in razporeditev prostorov objekta)
11. DODATNE INFORMACIJE
Dodatne informacije v zvezi z razpisanim javnim zbiranjem ponudb in natančnejše podatke o nepremičnini, ki sta predmet najema dobijo interesenti na Občini Vipava, kontaktna oseba: Martin Čibej, tel. št. 05 36 43 420, e-mail: martin.cibej@vipava.si.
Javna objava za javno zbiranje ponudb za oddajo v najem je bila objavljena na spletni strani Občine Vipava (www.vipava.si) dne 27.3.2024.
Številka: 478-30/2024-3
Datum: 27.3.2024 župan Občine Vipava,
mag. Anton Lavrenčič