Glavni trg 15
5271 Vipava
Občina Vipava, Glavni trg 15, Vipava, skladno z 51. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018, 79/18 in 78/23 – v nadaljevanju ZSPDSLS-1) in 16. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018) objavlja
JAVNO ZBIRANJE PONUDB ZA PRODAJO NEPREMIČNIN V K.O. 2402 LOŽE
1. NAZIV IN SEDEŽ LASTNIKA IN ORGANIZATORJA JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
OBČINA VIPAVA, Glavni trg 15, 5271 Vipava, MŠ: 5879922000, DŠ: SI56416245
2. PREDMET PRODAJE
Predmet prodaje sta nepremičnini, ki se nahajata nad vasjo Manče, in sicer:
- ID znak: parcela 2402 477/9, katastrska občina 2402 LOŽE parcela 477/9 (ID 633496), površine 3.589 m2, in
- ID znak: parcela 2402 477/7 katastrska občina 2402 LOŽE parcela 477/7 (ID 529958), površine 13.504 m2,
obe v lasti Občine Vipava do celote (1/1).
Predmet javnega zbiranja ponudb sta zgoraj navedeni nepozidani stavbni zemljišči, s podrobnejšo namensko rabo »SK – površine podeželskega naselja«, v območju podrobne enote urejanja prostora MA9 in MA7, ki sta namenjeni gradnji soseske »Nad vinogradi« s pretežno enostanovanjsko gradnjo ter nizko večstanovanjsko gradnjo različnih tipologij, skladno z usmeritvami in predlogi iz Projektne naloge Stanovanjska soseska »Nad vinogradi«, št. 3503-8/2020-7 z dne 06. 03. 2025 ter upoštevaje smernice nosilcev urejanja prostora.
Nepremičnini, ki sta predmet javnega zbiranja ponudb, ureja prostorski akt Odlok o Občinskem prostorskem načrtu Občine Vipava (Uradni list RS, št. 9/14, 87/14, 8/2018, 26/16 in 69/2017). Možnosti in pogoji gradnje na obeh nepremičninah, ki jih bo kupec moral upoštevati pri gradnji, pa so razvidni iz lokacijske informacije št 3513-63/2025-2 z dne 06. 03. 2025, ki je priloga tega razpisa.
Kupec bo moral nositi celotne stroške izdelave občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN), brez katerega pozidava nepremičnin, ki sta predmet prodaje, ni mogoča, v okviru pridobitve gradbenega dovoljenja pa bo moral, če bodo občinski predpisi to določali, plačati tudi pripadajoči komunalni prispevek v skladu z veljavno zakonodajo. Investitor bo moral na lastne stroške izvesti tudi vse priključke na obstoječo gospodarsko javno infrastrukturo in pridobiti ustrezna soglasja ter pravne podlage za izvedbo priključkov.
Nepremičnini se prodajata po načelu videno – kupljeno. Občina kot prodajalec ne odgovarja za stvarne in pravne napake nepremičnin, ki sta predmet prodaje, in za morebitne pomanjkljivosti glede kvalitete in obsega nepremičnin ter za morebitne neusklajenosti med podatki v javnih evidencah ter dejanskim stanjem v naravi. Ponudnik kot kupec s podajo ponudbe potrjuje, da mu je pravno in dejansko stanje obeh nepremičnin poznano ter da bo nepremičnini kupil v stanju, kakršno je ob objavi tega javnega zbiranja ponudb.
3. IZHODIŠČNA CENA IN VARŠČINA
Nepremičnini se prodajata skupaj za izhodiščno ceno 830.720,00 EUR, ki je določena na podlagi cenitvenega poročila SIGMA d.o.o. Kopriva, ki ga je dne 4.2.2025 izdelal ocenjevalec Rajko Srednik, univ. dipl. inž. gr.
V izhodiščno ceno ni vštet 22 % davek na dodano vrednost, ki se obračuna na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14, 90/15, 77/18, 59/19, 72/19, 196/21 – ZDOsk, 3/22, 29/22 – ZUOPDCE, 40/23 – ZDavPR-B, 122/23 in 104/24), ki ga je dolžan plačati kupec. Kupec plača tudi vse stroške prenosa lastninske pravice na nepremičninah (stroške notarske overitve podpisa zakonitega zastopnika prodajalca na prodajni pogodbi, stroške v zvezi z zemljiškoknjižno izvedbo prodajne pogodbe na njegovo ime in v njegovo korist v zemljiški knjigi) in stroške zemljiškoknjižnega vpisa odkupne pravice, hrambe zemljiškoknjižnega dovolila za odkupno pravico ter morebitne druge stroške, nastale v zvezi s prodajno pogodbo.
Za resnost ponudbe morajo ponudniki najkasneje do vključno dne 22.4.2025 do 24.00 ure vplačati varščino v višini 83.072,00 EUR na transakcijski račun Občine Vipava, številka SI56 0133 6010 0014 675 odprt pri Banki Slovenije, z navedbo »varščina nepremičnine – k.o. Lože«. Izbranemu ponudniku bo varščina brezobrestno všteta v kupnino, drugim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 30 dni po končanem javnem zbiranju ponudb.
S plačilom varščine sprejme ponudnik obveznost, da pristopi k javnemu zbiranju ponudb in odda svojo ponudbo. Ponudniku, ki vplača varščino, a ne odda ponudbe ali kako drugače odstopi od ponudbe, se varščina ne vrne.
Ostali razlogi za zadržanje varščine so navedeni v nadaljevanju besedila javnega zbiranja ponudb.
4. DODATNI POGOJI PRODAJE
a. Nepremičnini se prodajata skupaj kot celota, nakup le ene izmed njiju ni mogoč;
b. Nepremičnini sta namenjeni izključno za pozidavo z eno ali dvostanovanjskimi hišami ter objekti za namene oskrbovanih stanovanj, kot vse izhaja iz Projektne naloge Stanovanjska soseska »Nad vinogradi«, št. 3503-8/2020-7 z dne 06. 03. 2025;
c. Izbrani ponudnik mora:
1. v roku 24 mesecev od sklenitve prodajne pogodbe na svoje stroške pričeti s postopkom izdelave občinskega podrobnega prostorskega načrta za območje nepremičnin, ki sta predmet prodaje (v nadaljevanju: OPPN), brez katerega pozidava območja ni mogoča, ter v istem roku Občini Vipava predložiti popolno dokumentacijo za zaključek postopka sprejema OPPN na občinskem svetu Občine Vipava. V to obveznost sodi tudi izdelava vseh strokovnih podlag in pridobitev mnenj potrebnih za sprejem OPPN. OPPN se lahko izdela kot delni OPPN (ki zajema samo predmetni nepremičnini) in mora biti izdelan upoštevaje usmeritve in predloge iz Projektne naloge Stanovanjska soseska »Nad vinogradi«, št. 3503-8/2020-7 z dne 06. 03. 2025 ter ob upoštevanju smernic nosilcev urejanja prostora;
2. ker del območja nepremičnin, ki sta predmet prodaje, leži na erozijskem območju, mora izbrani ponudnik na svoje stroške izdelati zahtevane strokovnih podlag (geološka-hidrogeološka študija stabilnosti tal, ...) za izvedbo OPPN ter pridobitev gradbenega dovoljenja;
3. v roku 24 mesecev po začetku gradnje na svoje stroške nepremičnini, ki sta predmet pogodbe, komunalno opremiti ter izvesti priključitev na gospodarsko javno infrastrukturo (vodovod, kanalizacija, električni vodi, ...), obstoječo javno infrastrukturo po potrebi na svoje stroške prilagoditi zahtevam za priključitev ter na svoje stroške zagotoviti in zgraditi infrastrukturo iz obstoječega javnega omrežja na območje nepremičnin, vse upoštevaje sprejet OPPN;
4. v roku 24 mesecev od pričetka gradnje dokončati gradnjo komunalne infrastrukture in pridobiti uporabno dovoljenje za vso komunalno infrastrukturo iz prejšnje alineje;
5. v roku 48 mesecev od pričetka gradnje dokončal gradnjo in pridobil uporabno dovoljenje za vso gradnjo.
d. Kupec ne sme nepremičnin, ki sta predmet prodaje, do izdelave OPPN, pridobitve gradbenega dovoljenja in začetka gradnje soseske, prodati ali obremeniti. V primeru kršitve je Kupec dolžan občini plačati pogodbeno kazen v znesku 300.000,00 EUR;
e. Nepremičnini se prodajata po načelu »videno–kupljeno«. Ponudnik z oddajo ponudbe na tem javnem razpisu potrjuje, da mu je v celoti znano pravno in dejansko stanje nepremičnin;
f. V prodajni pogodbi, ki se sklene z izbranim ponudnikom, bosta stranki kot instrument utrditve obveznosti kupca:
§ glede roka za izdelavo OPPN in
§ glede roka začetka gradnje,
dogovorili odkupno pravico v korist Občine Vipava, ki Občini Vipava kot odkupnemu upravičencu daje pravno možnost, da v primeru podanih razlogov, v dogovorjenem roku lahko uresniči odkupno pravico in odkupi nepremičnini, ki sta predmet prodaje, po enaki ceni oziroma kupnini, kot jih je prodala kupcu (najugodnejšemu ponudniku) in to pravico zavaruje z vpisom v zemljiško knjigo. Odkupna pravica se ustanavlja za nedoločen čas in se vknjiži v zemljiški knjigi, v primeru nastopa pogojev za uveljavljanje odkupne pravice pa bo kupec dolžan na prvi poziv Občine Vipava slednji prodati kupljeni nepremičnini po enaki neto ceni, neobrestovano, kot ju je kupil na podlagi tega razpisa. Kupec pri tem ni upravičen do kakršnihkoli povračil stroškov v zvezi s pripravo OPPN ter dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja, ravno tako kupec ni upravičen do povračil morebitnih vlaganj v nepremičnini, ki bi jih izvedel do uresničitve odkupne pravice;
g. Izbrani ponudnik bo moral skleniti prodajno pogodbo v roku 30 dni po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika. Če najugodnejši ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, se najugodnejšemu ponudniku iz utemeljenih razlogov lahko podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot za 30 dni. Če se rok za pogodbo podaljša, oziroma če najugodnejši ponudnik tudi v podaljšanem roku ne podpiše pogodbe ali odstopi od nakupa, ima pravico prodajalec zadržati vplačano varščino;
h. Davke, povezane s prodajo nepremičnin, notarske stroške za izvedbo pogodbe, stroške vknjižbe lastninske pravice v svojo korist v zemljiško knjigo, stroške vknjižbe odkupne pravice ter vse morebitne ostale stroške in dajatve, povezane s prodajo navedenih nepremičnin, nosi kupec;
i. Kupcu bosta predmetni nepremičnini izročeni v last in posest po plačilu celotne kupnine in vseh ostalih pripadajočih stroškov ter izvedbi vseh ostalih aktivnosti, povezanih z realizacijo prodajne pogodbe;
j. Kupec je dolžan sam poskrbeti za vpis kupljenih nepremičnin v zemljiško knjigo, v skladu z določili prodajne pogodbe, in o tem obvestiti prodajalca;
k. Kupec bo kupnino, zmanjšano za višino vplačane varščine, poravnal v petnajstih (15) dneh po podpisu pogodbe na transakcijski račun Občine Vipava, številka SI56 0133 6010 0014 675, v enkratnem znesku. Plačilo celotne kupnine v roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe. Zemljiškoknjižno dovolilo za vknjižbo lastninske pravice na nepremičninah v zemljiško knjigo ni sestavni del pogodbe in se izroči kupcu po plačilu celotne kupnine.
l. Kupec z oddajo ponudbe sprejema tudi vse obveznosti, kot izhajajo iz osnutka prodajne pogodbe, ki je del dokumentacije.
5. SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA NA JAVNEM ZBIRANJU PONUDB
Pogoji za sodelovanje na javnem zbiranju ponudb:
- Ponudnik poda ponudbo najmanj v višini izhodiščne cene, določene v točki 3. te objave, z veljavnostjo najemanj 90 dni od poteka roka za oddajo ponudbe,
- Ponudnik na dan oddaje ponudbe nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom;
- Ponudnik ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje ponudbe ni v stanju insolventnosti, po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS št176/21 – uradno prečiščeno besedilo,178/21 – popr.,196/21– odl. US, 157/22– odl. US, 35/23 – odl. US in 57/23– odl. US);
- Ponudnik na dan oddaje ponudbe ne sme imeti blokiranega nobenega transakcijskega računa, in v zadnjih 180 dneh pred potekom roka za oddajo ponudb ni smel imeti blokiranega nobenega transakcijskega računa več kot 3 zaporedne dni;
- Ponudnik ni povezana oseba po sedmem odstavku 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti, pri čemer za povezano osebo štejejo:
- fizična oseba, ki je s članom komisije ali cenilcem v krvnem sorodstvu v ravni vrsti do katerega koli kolena, v stranski vrsti pa do tretjega kolena, ali ki je s članom komisije ali cenilcem v zakonu, zunajzakonski skupnosti, sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ali v svaštvu do drugega kolena, ne glede na to, ali je zakonska zveza oziroma partnerska zveza prenehala ali ne,
- fizična oseba, ki je s članom komisije ali cenilcem v odnosu skrbništva ali posvojenca oziroma posvojitelja,
- pravna oseba, v kapitalu katere ima član komisije ali cenilec delež večji od 50 odstotkov in
- druge osebe, s katerimi je glede na znane okoliščine ali na kakršnem koli pravnem temelju povezan član komisije ali cenilec, tako da zaradi te povezave obstaja dvom o njegovi nepristranskosti pri opravljanju funkcije člana komisije ali cenilca).
Ponudnik mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku. Prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma predložene vse obvezne sestavine ponudbene dokumentacije. Vsi dokumenti tujega ponudnika morajo biti prevedeni v slovenski jezik, prevodi pa overjeni s strani sodno zapriseženega prevajalca.
Naročnik bo pri ocenjevanju ponudb upošteval le popolne ponudbe.
Ponudnik mora pred oddajo ponudbe plačati varščino za resnost ponudbe, kot določeno v točki 2. te dokumentacije ter ob oddaji ponudbe predložiti izpolnjeno naslednjo dokumentacijo:
- Dokazilo o plačilu varščine;
- Izpolnjen obrazec »Podatki o ponudniku« (ime, priimek oziroma firma, naslov oz. sedež, EMŠO oz. matično številko, davčno številko, številko transakcijskega računa, naziv in naslov banke za vračilo varščine); obrazec mora biti podpisan in (če ponudnik posluje z žigom) žigosan;
- Izpolnjen obrazec »Ponudba za nakup nepremičnine«, pri čemer ponudbena cena ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne cene nepremičnin, ki sta predmet prodaje, ponudba pa je veljavna 120 dni od dneva, ko poteče rok za oddajo ponudbe, obrazec mora biti podpisan in (če ponudnik posluje z žigom) žigosan;
- kopijo osebnega dokumenta (fizične osebe) oziroma overjen izpis iz poslovnega registra (samostojni podjetniki posamezniki), ki ni starejši od 3 mesecev oziroma overjen izpis iz sodnega registra (pravne osebe), ki ni starejši od 3 mesecev.
- Parafiran (na vsaki strani) osnutek prodajne pogodbe za nepremičnini, ki sta predmet nakupa in za kateri se oddaja ponudbo (osnutek prodajne pogodbe je priloga te objave),
- Potrdilo FURS o poravnanih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev,
6. ROK ZA PREJEM PONUDBE
Ponudba se bo štela za pravočasno, če bo prispela, ne glede na način dostave, na vložišče glavne pisarne Občine Vipava, v zapri ovojnici, z vidno oznako »Ponudba za nakup nepremičnin k.o. Lože – NE ODPIRAJ« najkasneje do 23.4.2025 do 11.00 ure. Na hrbtni strani mora biti označen naslov pošiljatelja.
Upoštevane bodo vse ponudbe, ki bodo prispele v roku, navedenem v javnem razpisu, na naslov prodajalca in bodo pravilno označene. Ponudbe, ki ne bodo pravočasno dostavljene na naslov prodajalca, bodo neodprte vrnjene ponudniku.
Občina Vipava si pridržuje pravico podaljšanja roka za predložitev ponudbe ter termina odpiranja ponudb. O morebitni spremembi navedenega bo občina potencialne ponudnike ter javnost obvestila z objavo na isti način, kot je objavljeno to javno zbiranje ponudb, torej z objavo na spletni strani Občine Vipava (www. obcina.vipava.si), najkasneje do vključno 3 delovni dni pred potekom roka za oddajo ponudb.
Pravočasne a nedopustne ponudbe in ponudbe, ki bodo vsebovale ponudbeno ceno, ki bo nižja od izklicne cene, bodo izločene in jih komisija ne bo obravnavala. Ponudbe bodo komisijsko odprte po preteku razpisnega roka.
7. KOMISIJA
Postopek javnega zbiranja ponudb bo izvedla komisija v sestavi:
· Predsednik:
- dr. Danijel Skočaj, občinski svetnik Občine Vipava
· Člani:
- Alojzij Adamič, občinski svetnik Občine Vipava
- Goran Troha Žvokelj, občinska uprava Občine Vipava
- Luka Lango, občinska uprava Občine Vipava
- Jure Dolinar, občinska uprava Občine Vipava
Zaradi nepredvidljivih dogodkov se lahko sestava komisije spremeni, o čemer bodo zainteresirani kupci obveščeni.
Če se sestava komisije zaradi nepredvidenih okoliščin na dan odpiranja ponudb spremeni, poda komisija odločitev o izpolnjevanju pogojev za udeležbo v postopku ter najugodnejšem ponudniku po prejemu nove izjave o nepovezanosti, ki jo poda najugodnejši ponudnik in po potrebi ostali sodelujoči.
8. POSTOPEK IZBIRE NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA
Javno odpiranje ponudb bo dne 23.4.2025 ob 13.00 uri na sedežu Občine Vipava, v sejni sobi.
Komisija bo obravnavala le pravočasno prispele, pravilno označene in popolne ponudbe.
V primeru, da se na dan odpiranja zaradi nepredvidenega razloga komisija ne more sestati, se določi nov datum odpiranja ponudb, ki bo objavljen na spletni strani Občine Vipava, in sicer pod objavo predmetnega javnega zbiranja ponudb.
Predstavniki ponudnikov so lahko prisotni pri formalnem odpiranju ponudb. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom ponudnika.
Komisija bo evidentirala pravočasno prispele ponudbe po vrstnem redu datuma oddaje pošiljke, ki bo razvidna iz žiga pošte na pošiljki oz. žiga vložišča glavne pisarne Občine Vipava.
Komisija bo na podlagi evidentiranih ponudb najprej preverila ali prispele ponudbe ustrezajo vsem pogojem tega javnega razpisa in evidentirala uspešne in neuspešne ponudbe. Ponudniki, katerih varščina ne bo plačana do roka, določenega s to dokumentacijo, in ne bo na računu Občine Vipava do trenutka odpiranja ponudb ali katerih ponudba ne bo pravočasna ali popolna, oziroma ne bodo izpolnjevali drugih pogojev, bodo izločeni iz postopka.
Pogodba bo sklenjena s tistim ponudnikom, ki bo za nepremičnini ponudil najvišjo odkupno ceno. Če je med prejetimi ponudbami več ponudb z isto najvišjo ponujeno kupnino, komisija pozove zadevne ponudnike k oddaji nove ponudbe.
Po prejemu ponudb se bodo s ponudniki lahko opravila dodatna pogajanja, z namenom doseči ugodnejšo ponudbo za prodajalca.
O morebitnih pogajanjih bo ponudnik obveščen neposredno s povabilom. Če se ponudnik ne bo odzval na prodajalčevo povabilo na pogajanja in ne bo predložil nove oz. končne ponudbe, bo prodajalec v postopku pogajanj kot končno ponudbo upošteval ponudnikovo zadnjo predloženo ponudbo.
Prodajalec bo (v primeru izvedbe pogajanj s povabilom) k predložitvi nove ponudbe hkrati pozval vse ponudnike, katerih ponudbe izpolnjujejo pogoje za sodelovanje in zanje ne obstajajo razlogi za izključitev ter njihove ponudbe ustrezajo potrebam in zahtevam prodajalca, določenih v tej dokumentaciji, ter katerih ponudbe so prispele pravočasno in pri njih ni dokazano nedovoljeno dogovarjanje ali korupcija.
Prodajalec bo napovedal zadnji krog pogajanj. Prodajalec se bo pogajal o ponudbeni ceni.
Ponudniki bodo o izboru najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni v roku 15 dni od odpiranja prispelih ponudb oziroma v roku 15 dni po opravljenih pogajanjih.
Občina Vipava lahko začeti postopek prodaje nepremičnin brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti kadarkoli ustavi, vendar najkasneje do pisne sklenitve pravnega posla. Ustavitve postopka ji ni potrebno obrazložiti. V primeru ustavitve predmetnega razpisnega postopka bo občina ponudniku v roku 30 dni vrnila vplačano varščino brez obresti.
9. SKLENITEV POGODBE
Občina Vipava bo z najugodnejšim ponudnikom sklenila prodajno pogodbo, in sicer v roku 30 dni od dneva odpiranja pisnih ponudb oziroma v roku 30 dni po zaključenih pogajanjih.
Če najugodnejši ponudnik ne podpiše pogodbe v zgoraj navedenem roku, se šteje, da je od nakupa odstopil, Občina Vipava pa zadrži njegovo varščino. V tem primeru si Občina Vipava pridržuje pravico povabiti k podpisu pogodbe drugega najugodnejšega ponudnika.
Cene in drugi elementi ponudbe, so zavezujoči.
Po plačilu celotne kupnine se kupcu izroči zemljiškoknjižno dovolilo za vpis lastninske pravice na kupljenih nepremičninah.
10. NAČIN IN ROK PLAČILA KUPNINE
Kupnina, zmanjšana za višino vplačane varščine, se plača na transakcijski račun Občine Vipava, številka SI56 0133 6010 0014 675, v roku 15 dni od izdaje e-računa s strani Občine Vipava.
Plačilo celotne kupnine v roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe. Če kupnina ni plačana v roku, se šteje posel za razvezan po samem zakonu, varščina pa se zadrži.
Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva plača kupec (takse, overitve, vpis v ZK in drugo).
11. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Razpisna dokumentacija javnega zbiranja ponudb obsega naslednje:
Besedilo javne objave javnega zbiranja ponudb;
- Priloga št. 1: Izjava in podatki o ponudniku;
- Priloga št. 2: Ponudba za nakup nepremičnine;
- Priloga št. 3: Lokacijska informacija;
- Priloga št. 4: Zemljiškoknjižna izpiska za nepremičnini, ki sta predmet prodaje;
- Priloga št. 5: Projektna naloga Stanovanjska soseska »Nad vinogradi« št. 3503-8/2020-7 z dne 06. 03. 2025,
- Priloga št. 6: že pridobljene smernice nosilcev urejanja prostora, in sicer:
- Smernice št. 3791, ki jih je dne 21. 2. 2025 izdala družba Elektro Primorska, d.d.
- Smernice št. 3338/K, ki jih je dne 6. 3. 2025 izdala družba KOMUNALNO STANOVANJSKA DRUŽBA d.o.o. Ajdovščina.
- Priloga št. 7: osnutek prodajne pogodbe.
12. KONTAKT ZA DODATNE INFORMACIJE, OGLED
Dodatne informacije v zvezi z razpisanim javnim zbiranjem ponudb in natančnejše podatke o nepremičninah, ki sta predmet prodaje interesenti na Občini Vipava, kontaktna oseba: Jure Dolinar, tel. št. 05 36 43 410, e-mail: obcina@vipava.si.
Interesenti si pred oddajo ponudbe lahko samostojno ogledajo predmet prodaje. Vsi stroški vezani na pripravo ponudb, bremenijo ponudnika.
Javna objava za javno zbiranje ponudb je bila objavljena na spletni strani Občine Vipava (www. obcina.vipava.si) dne 24.3.2025.
Številka: 478-35/2025-3
Datum: 24.3.2025 Župan Občine Vipava
mag. Anton Lavrenčič, l.r.